Återbetalningspolicy för IPTV Smarters Pro
Senast uppdaterad: 04/11/2025
Vår Filosofi
Vi tror till 100% på vår produkt och strävar varje dag efter att leverera en tjänst som gör dig som kund nöjd. Vi förstår dock att vår tjänst kanske inte passar alla. Om du inte är nöjd med ditt köp, eller om du upplever ett tekniskt problem som vi inte kan lösa och som gör systemet obrukbart, är vi beredda att erbjuda en återbetalning enligt villkoren nedan.
Hur du Begär en Återbetalning
För att begära en återbetalning, följ dessa steg:
-
Kontakta vårt supportteam via e-post på support@iptvsmarterspro.se.
-
Ange ditt ordernummer och en detaljerad beskrivning av de problem du upplever och anledningen till din begäran.
-
Ge vårt supportteam en rimlig möjlighet att hjälpa dig. I många fall kan vi snabbt lösa problemet så att du kan njuta av din tjänst.
Villkor för Återbetalning
-
Full återbetalning kan endast utfärdas inom 48 timmar från köptillfället. Efter 48 timmar kan inga fullständiga återbetalningar behandlas.
-
Förfrågningar som görs efter 48 timmar kan vara berättigade till en partiell återbetalning, baserad på den tid som abonnemanget har använts.
-
Vi erbjuder endast återbetalning för tekniska problem om du har gett vårt supportteam en ärlig chans att försöka lösa problemet. Om vi inte kan lösa ditt problem inom 48 timmar efter att du kontaktat oss, kommer vi att behandla din återbetalning.
Tid för Återbetalning
Observera att återbetalningar, speciellt för köp gjorda med kreditkort, hanteras av våra betalningsleverantörer (t.ex. Stripe). När vi har godkänt en återbetalning kan det normalt ta mellan 20 till 31 arbetsdagar innan pengarna syns på ditt konto. Denna tidsram ligger utanför vår kontroll.
När Återbetalning Inte Kan Ges
Vi kommer inte att erbjuda en fullständig eller partiell återbetalning under följande omständigheter:
-
Kunden kan inte konfigurera sin egen utrustning: Vi kommer alltid att göra vårt bästa för att hjälpa dig med installationen via våra guider och support. Då vi inte har kontroll över din specifika utrustning eller ditt nätverk, kan vi inte garantera att vi kan lösa alla lokala konfigurationsproblem.
-
Mindre kanalfrysningar eller buffring: Även om våra servrar är mycket stabila, kan enskilda kanaler ibland uppleva tillfälliga störningar av olika anledningar (t.ex. problem hos kanalleverantören, kundens internethastighet). Detta är oftast temporärt och inte en grund för återbetalning.
-
Kunden helt enkelt ändrar sig: När köpet är genomfört och tjänsten är aktiverad kan vi inte erbjuda återbetalning om kunden ändrar sig utan att det finns ett tekniskt fel som vi inte kan åtgärda.
Vårt Löfte till Dig
Om vår tjänst är helt otillgänglig i mer än 48 sammanhängande timmar på grund av ett serverfel hos oss, kommer vi att erbjuda en fullständig återbetalning eller kompensera dig med förlorad tid plus en extra bonus på ditt abonnemang. Din nöjdhet som kund är vår högsta prioritet.